Lasten oma radio on kaikille lapsille ja lapsenmielisille suunnattu
radiokanava, joka soittaa lapsille tehtyjä ohjelmia, lastenmusiikkia,
satuja ja kuunnelmia. Lasten oma radio kuuluu Internetissä ja myös
perinteisillä FM-taajuuksilla. Lasten oma radio lähettää ohjelmaa joka
päivä
klo 6.00-22.00 osoitteessa www.lastenomaradio.fi, ja sitä voi kuunnella
tietokoneen lisäksi myös matkapuhelimella esimerkiksi autossa. Lasten
oma radio kuuluu kaikkialla maailmassa.
“Lasten oma radio haluaa toiminnallaan edistää suomalaista
lastenmusiikkikulttuuria ja lasten mediakasvatusta. Tarjoamme lapsille
musiikin lisäksi hauskoja ja opettavaisia ohjelmia, satuja, kuunnelmia
sekä lasten uutisia.” kertoo Luca Gargano, ohjelmapäällikkö, Mediahaloo
Oy.
”Vastaanotto on ollut upea. Toiminta alkoi vuoden 2012 alusta, ja
kuulijamäärä on kasvanut tasaisesti ilman sen kummempaa mainontaa. Tällä
hetkellä meitä kuunnellaan n. 1500 kertaa päivässä verkossa. Lisäksi
Lasten oma radio kuuluu lauantaisin klo 7.00-11.00 pääkaupunkiseudulla
Lähiradion taajuudella 100,3 MHz. Tämä on uusi ja mielenkiintoinen
mahdollisuus mainostajalle, jota haluamme olla mukana edistämässä.” Kia
Leinonen, asiakkuusjohtaja, Roy Finland.
”Lasten oma radio suuntaa ohjelmansa kaikille suomenkielisille
lapsiperheille. Haluamme kehittää radiota yhteistyössä mainostajien
kanssa.
Alkuillan erikoisohjelmissa kuullaan mm. vanhaa lastenmusiikkia,
klassista, kansanmusiikkia ja ruotsinkielisiä lastenlauluja sekä
kouluikäisten lasten perjantaidisko. Viikonloppuisin ohjelmassa on
toivelauluja ja kuunnelmia, ja joka ilta kuullaan iltasatu sekä
rauhallista unimusiikkia eli perinteisiä tuutulauluja.” Ann Wikström, tj
Mediahaloo Oy
ROY on markkinoinnin erikoisosaamista yhdistävä itsenäisten
markkinointi- ja mainostoimistojen allianssi, joka hyödyntää
perinteisten ketjujen ja itsenäisten toimijoiden edut ja rakentaa
uudenlaista markkinointikulttuuria. Royn tarjontaan kuuluu mainonnan
suunnittelu ja brändinhallinta, digitaalinen markkinointi ja
tutkimustoiminta, Kaupan Paras Kaveri™ -jakelutiemarkkinoinnin työkalut
sekä promo- ja tapahtumatuotannot.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti